Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste coockieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

Garantia produselor

 

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul SOLENEX ECO SRL. in strada Milcovului nr 14, Bl.18, Sc.A, Ap.10, Campina, Prahova, prezentat in pagina de contact de catre SOLENEX ECO SRL.

Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in urmatoarele conditii:

Orice produs comercializat de SOLENEX ECO SRL si insotit de certificat de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al producatorului.

Produsul defect trebuie prezentat acelor centre de service aflate in reteaua de service a producatorului.

Atentie:

Produsele ce vin cu certificatul de garantie al producatorului in original nu se aduc in service-ul SOLENEX ECO SRL , ci se predau numai retelelor de service autorizat ale producatorului. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului tur-retur (daca este cazul), precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service dupa verificare.

Pentru produsele insotite de certificat de garantie al producatorului va rugam sa apelati la service-uri autorizate, unde este necesara prezentarea facturii de achizitie , certificatului de garantie si a serialului vizibil pe produs.

Atentie: Deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garantiei. NU SE ACCEPTA PRODUSUL IN NICI UN SERVICE FARA ACEST SERIAL. 

Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati, in ordinea prezentata mai jos:

1. Repararea
2. Inlocuirea 
3. Stornarea produsului defect (credit note) - produsul nu poate fi reparat sau inlocuit - contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea initiala din comanda.

Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid. Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre SOLENEX ECO SRL iar expedierea se va face numai prin intermediul curierului rapid SAMEDAY. Orice alta metoda de transport este suportata de catre expeditor.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
3. sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
4. s-au efectuat setari si instalari incorecte
5. prezinta surse defecte - condensatori sparti
6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor
8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor
9. prezinta modificari ai parametrilor de functionare sau rescrieri gresite FIRMWARE
10. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

Va recomandam realizarea de back-up periodic deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.